نوشته شده توسط : بارمان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای حفاظت بیشتر از خانه های شما و مکان های خصوصی و ایجاد آرامش دستگیره الکترونی تولید شده است تا امنیت و آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین در مکان هایی که قصد داریم دسترسی و تردد افراد را محدود کنیم استفاده کردن از دستگیره الکترونیکی بسیار پیشنهاد میشود. 

شاید خیلی ها با خود بگویند که دستگیره الکترونیکی چیست چگونه کار میکند و چه تفاوتی با دستگیره های معمولی دارد.کارن در این مقاله سعی دارد که شما را با دستگیره الکترونیکی و نحوه کارکرد آن آشنا کند پس با ما در این مقاله همراه باشید

دستگیره الکترونیکی

خب ابتدا تعریفی از دستگیره الکترونیکی ارائه دهیم. این دستگیره مانند قفل های مکانیکی میباشد که آن ها را بر روی درب ورودی منزل افراد نصب میکنند تا از ورود افراد ناشناس یا دزد به خانه جلوگیری کنند. پس هدف عملکرد هر دو دستگیره یکی است اما در دستگیره های الکترونیکی برای کنترل ورود و خروج افراد از روش های پیشرفته استفاده میشود.

امروزه استفاده از این نوع دستگیره ها به دلیل سیستم حفاظت پیشرفته و امنیت بالای آن در بسیاری از اماکن رایج شده است برای مثال درب منزل، دفاتر، شرکت ها، ادارات، هتل ها و در کل مکان های غیر عمومی که تعداد افرادی که در آن ها رفت و آمد میکنند محدود و مشخص است.

نحوه بکارگیری دستگیره الکترونیکی

دستگیره الکترونیکی با استفاده از اثر انگشت، کارت و رمز کار میکند. برای باز کردن درب امکان در هنگام عبور و مرور میشود از رمز 4 تا 12 عددی استفاده کرد همچنین از رمز هایی که در حافظه ذخیره شده اند هم میتوان برای ورود استفاده کرد. همچنین امکان استفاده همزمان از کارت و رمز برای ورود هم وجود دارد. برای اثر انگشت هم با استفاده از اثر انگشت های تعریف شده در حافظه دستگیره میتوان در را برای ورود باز کرد.

مزیت استفاده از دستگیره الکترونیکی

  • دارا بودن قفل کودک برای جلوگیری از خروج کودک و افزایش امنیت 

  • دارا بودن قفل اتوماتیک که پس از خروج به سرعت قفل میشوند

  • مجهز به سیستم ضد سرقت و ضد حریق

  • دارا بودن سیستم هشدار برای جلوگیری از ورود غیرمجاز

  • عدم نیاز به سیم کشی داخلی برق و استفاده از باتری

  • غیر قابل هک بودن

  • مقاومت بسیار بالا در برابر برف، باران، آب و هوای سرد و گرم

  • دسترسی آسان و سریع

  • عدم استفاده از کلید های مکانیکی

  • پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری به دلیل کیفیت بالای تولید.

دستگیره الکترونیکی

جمع بندی

حال که با دستگیره های الکترونیکی بیشتر آشنا شده اید متوجه شدیم که استفاده از این دستگاها چقدر میتواند زندگی را برای ما راحت تر کند. فقط کافی است با خود فکر کنید که دیگر نیازی نیست که نگران گم شدن دسته کلید خود یا جا گذاشتن آن در منزل و ماندن در پشت در خانه هایتان باشید. علاوه بر این ها مانند یک نگهبان شخصی همیشه مراقب امنیت منزل شما است.

پس اگر شما هم قصد دارید که با خرید این نوع قفل ها خیال خود را از این بابت راحت کنید میتوانید به شرکت کارن مراجعه کنید و با اطمینان خاطر از کیفیت دستگیره الکترونیکی این شرکت اقدام به خرید آن بکنید.





:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

مطابق قانون یکی از اثرات مرگ هر فرد، لزوم تقسیم ارث آن فرد است. تقسیم ارث باید در صورت وجود وصیت نامه طبق وصیت نامه تقسیم شود و در صورت نبود آن طبق قانون باید بین اعضای خانواده پخش شود. انحصار وراثت تمامی وراث و میزان سهم هر یک به شکل دقیق تعیین شود. در هر پرونده انحصار وراثت در مرحله اول باید مشخص شود افراد ارث برنده چه کسانی هستند. در این مقاله می خواهیم درباره مراحل انحصار وراثت صحبت کنیم؛ پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

انحصار وراثت

چه کسانی از متوفی ارث می برند؟

کسانی که نسبت سببی یا نسبی با متوفی داشته باشند می توانند از متوفی ارث ببرند. نسبت سببی یعنی کسانی به سبب ازدواج با متوفی صاحب ارث می شوند مانند همسر، اما نسبی یعنی کسانی که رابطه خونی با متوفی داشته باشند مانند پدر، مادر و فرزند. وراث به طور کلی به ۳ دسته تقسیم می شوند:

دسته اول: پدر، مادر، همسر فرزند

دسته دوم: پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر، برادر

دسته سوم: عمه، عمو، خاله، دایی و فرزندان آنها

هرکدام از این دسته ها به دسته پایینی اولویت دارند یعنی اگر افراد دسته اول زنده باشند، افراد دسته دوم ارثی نمی برند. نکته دیگر اینکه وراث فقط تنها درصورت پرداخت حقوق دیون و ترکه متوفی می توانند از متوفی ارث ببرند. حقوقی مانند دیون مالی متوفی، قیمت کفن میت، وصیت متوفی و غیره است. اگر از وکیل آنلاین برای مشاوره گرفتن درباره انحصار وراثت استفاده کنید مطمئن باشید که ضرر نمی کنید.

آیا داشتن وصیت می تواند وراث بر حق را از ارث محروم کند؟

خیر. اولا اگر کسی وصیت نامه ای تنظیم کرده باشد باید از نظر قانونی اعتبار داشته باشد یعنی قبل از فوت توسط یک وکیل دادگستری مراحل قانونی را طی کند. اما حتی اگر وصیت نامه اعتبار قانونی نیز داشت، مراحل انحصار وراثت هیچ تغییری نمی کند و در مرحله اول به کسانی که وارث بر حق هستند، ارث می رسد.

گواهی انحصار وراثت چگونه صادر می شود؟

برای صادر شدن گواهی انحصار وراثت باید مدارکی را به دادگاه ارائه و مراحلی را طی کرد. هر کدام از وراث یا حتی طلبکاران می توانند دادخواست انحصار وراثت به دادگاه شهری که متوفی در آن مستقر بوده تنظیم کنند. اگر محل استقرار متوفی نامعلوم بود شما می توانید به شورای حل اختلاف در شهری که شخص فوت کرده مراجعه کنید.

مدارکی که بابت انحصار وراثت باید تحویل دهید عبارتند از:

  • شناسنامه و گواهی فوت متوفی
  • بعد از تایید پزشک قانونی باید گواهی فوت را از اداره ثبت احوال تحویل بگیرند و اصل آن را به شورای حل اختلاف ببرند.
  • شناسنامه وارث ها
  • تمام کسانی که مدعی انحصار وراثت هستند، باید اصل و کپی شناسنامه خود را به شورای حل اختلاف برده تا صحت آن تایید شود.
  • صدور استشهادیه محضر
  • شورای حل اختلاف بعد از بررسی مدارک و شواهد لیستی از وراث تهیه می کند و تمام کسانی که اسمشان در آن لیست است باید آن را امضا کنند؛ علاوه بر آنها، دو نفر به غیر از وراث باید این استشهادیه را امضا کنند.
  • دریافت گواهی نامه مالیاتی از اداره مالیات
  • کسانی که در فقره انحصار وراثت هستند باید لیستی از تمام اموال متوفی را تهیه کنند و به شورای حل اختلاف شهری که متوفی در آن ساکن بوده است تحویل دهند.

وکیل انحصار وراثت

برای انحصار وراثت وکیل بگیریم؟

انحصار وراثت فرآیند پیچیده و درازی دارد که ما پیشنهاد می کنیم حتما با کمک گرفتن از یک وکیل این فرآیند را طی کنید. پیشنهاد ما استفاده از خدمات مشاوره ای وکیل آنلاین شهرداد است. وکیل آنلاین هزینه بسیار کمتری نسبت به وکیل حضوری دارد. برای مشاوره گرفتن از وکیل آنلاین با شماره های مشخص شده در سایت شهرداد تماس بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: انحصار وراثت ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

برای شروع هر کار یا حرفه، یک الزاماتی وجود دارد که اگر رعایت نشوند، مشکلاتی را برای فرد به وجود خواهند آورد. یکی از این الزامات لباس کار است. لباس کار بخش حیاتی و مهم برای شروع یک کار است. 

لباس کار علاوه بر ایمن نگه داشت ویژگی های دیگری نیز دارد از جمله این که یک گروه کار متحدالشکل می شوند و باعث ایجاد نظم و آراستگی می شود. همچنین می توان آن ها را به آسانی از افراد متفرقه تشخیص داد. امروزه با پیشرفت صنعت نساجی و طراحی لباس، تنوع گسترده ای در زمینه طرح های لباس کار، رنگ لباس کار و... وجود دارد.

لباس کار با توجه به نوع فعالیت یک فرد شامل لباس های یک تکه و دو تکه می باشد. جنس لباس از مهمترین عوامل تعیین قیمت لباس کار است. بهتر است در هر محیطی با توجه به شرایط همان کار و نوع نیاز کارکنان لباس مخصوص کار برای آنها فراهم شود و همه ملزم به استفاده از این لباسها باشند. برای مثال اگر شخصی در محیطی با دستگاههای حرارتی کار میکند، قطعا لباس کار او با لباس فرد دیگری که در محیطی باز و ارتفاع کار میکند باید تفاوتهایی را داشته باشد.

ویژگی های یک لباس کار استاندارد

لباس کار استاندارد شما باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. لباس کار به محض آغشته شدن به مواد نفتی و یا دیگر مواد اشتعال زا باید از بدن خارج شده و مورد شستشوی اصولی قرار گیرد.
  2. آستین لباس کار شما باید بر حسب نوع فعالیت از نوع آستین بلند و یا آستین کوتاه باشد.
  3. لباس کار باید متناسب با سایز بدن شما بوده و تنگ یا گشاد نباشد.
  4.  لباس کار باید به صورت کاملاً محکم دوخته شود و امکان باز شدن درزها به حداقل ممکن رسیده باشد. 
  5. فضاهایی با میزان گرد و خاک بسیار زیاد و یا تولید دود و مواد سمی، نیازمند استفاده از لباس کار هایی بدون لبه و جیب می باشد.
  6. بر روی لباس کار نباید از هیچ گونه وسیله شخصی و یا وسایل قابل اشتعال استفاده گردد.
  7. در صورتی که از لباس های یک تکه و یا همان لباس های یکسره استفاده می کنید خرید لباس های بدون دکمه به مطلوب استانداردهای حفاظتی نزدیک تر است.
  8. در واحدهایی با فعالیت های صنعتی بسیار سنگین بهتر است از لباس کار هایی با الیاف طبیعی تر استفاده شود.

تصویر مرتبط

 

اهمیت لباس کار

اگر شما یک کارگاه، آزمایشگاه، کارخانه، داروخانه و یا حتی آشپزخانه دارید، می توانید برای کارگران خود یک لباس کار به صورت لباس فرم تهیه کنید. وقتی فردی از بیرون به عنوان مهمان وارد فضای کاری تحت نظر شما می شود، لباس کار و لوازم ایمنی (safety apparatus) افراد اولین چیزی است که نظر وی را به خود جلب می کند، شما می توانید برای هر بخش یک ست لباس کار ویژه در نظر بگیرید نشان دهنده پرستیج کاری بالای مجموعه خواهد بود.

موارد گفته شده تنها بخشی از نکات تشخیص لباس کار استاندارد می باشد. نحوه خرید نیز بسیار مهم است که توصیه میکنیم حتما از فروشگاه های معتبر مانند یونکس خرید خود را انجام دهید.



:: برچسب‌ها: لباس کار , ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

چقدر با ارزهای دیجیتال یا رمز ارزها آشنایی دارید؟

اسم چندتا ارز دیجیتال را می شناسید؟

بیت کوین؟ اتریم، کاردانو؟ تتریوم؟ می دانید که برای خرید ارزهای دیجیتال باید چه روشی را انتخاب کنید که ایمن، سیف و مطمئن باشد؟

در مورد ارز دیجیتال تتر چقدر اطلاعات دارید و آیا میدانید که چرا تریدرها خرید تتر رامهم و با اهیمت می دانند؟

 اما با حضور ارزهای دیجیتالی، این مشکلات رفتن به صرافی ها در مراودات مالی بین ایران و خارج از کشور حل شده و شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین معاملات و انتقالات پولی خود را انجام دهید. یک نکته که قبل از مراودات مالی از طریق ارز دیجیتال باید بدانید این است که وقتی که شما ارزی خریداری می کنید باید آن را در یک کیف پول الکترونیکی مخصوص خودش نگهداری کنید.

یکی از ارزهای دیجیتال که به شدت مورد توجه قرار گرفته است، تتر می‌باشد. در این مقاله با تتر و خرید تتر آشنا خواهیم شد.

خرید تتر از تترلند

آشنایی با تتر و نحوه خرید آن

 

تتر یک نوع ارز دیجیتالی است که قیمت و نرخ آن ثابت و معادل 1 دلار آمریکا و یا یک یورو است.

به بیان دیگر، تتر همان دلار دیجیتالی آمریکاست. در سال 2014 این ارز به بازار معرفی شد و در آن زمان با نام ریل کوین (Realcoin) شناخته می‌شد. این ارز توسط افراد براک پیرس، ریو کالینز، کرگ سلارز ایجاد شد. این رمز ارز مانند سایر رمز ارزهای دیگر کاربرد دارد و می‌توانید در نقل و انتقالات ارزی خود از آن استفاده کنید. به فرض مثال بعد از اینکه با چگونگی خرید تتر آشنا شدید، با پرداخت 10 دلار می‌توانید 10 Tether خریداری و در کیف پول اینترنتی خود ذخیره کنید.

 

خرید تتر از تترلند

مشخصات ارز دیجیتالی تتر

 

در بازارهای ارز دیجیتال که قیمت ارزها به خصوص بیت کوین با نوسانات شدید همراه هستند و افراد زیادی از ضرر کردن در این بازار واهمه داشتند، نیاز به یک ارز با قیمت ثابت به شدت احساس می‌شد. به همین دلیل تتر را ایجاد کردند.

در واقع مهم‌ترین ویژگی تتر، ثابت بودن ارزش و قیمت آن است. اگر شما طلا بخرید ممکن است فردا ارزش آن پایین بیاید و ضرر کنید یا اینکه بالاتر برود و سود کنید بنابراین طلا هم ثبات ندارد. اما تتر همیشه 1 دلار است و با توجه به اینکه در ایران دلار تقریباً روند صعودی دارد، خرید تتر برای پول شما هم امنیت و هم سود را به ارمغان می آورد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم تتر که با خرید تتر می توانید آن را به دست آورید، پایین بودن کارمزد آن می‌باشد (حدود 5 تتر در هر تراکنش مالی). به همین دلیل به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل شده است. البته با توجه به چگونگی خرید تتر که آن را چگونه به دست می آورید، میزان تراکنش ممکن است متفاوت باشد و این موضوع به صرافی‌ای دارد که از آن خرید می‌کنید.

ویژگی جالب دیگر تتر این است که می‌توانید تتر را خیلی سریع و راحت به ارزهای دیگر تبدیل کنید. معمولاً زمانی که بازار ارزهای دیگر سیر نزولی دارد، سرمایه گذاران به تتر پناه می‌اورند و زمانی که سیر صعودی گرفت، می‌توانند تتر خود را به بیت کوین و غیره تغییر دهند. با این روش می توانید از سرمایه خود محافظت نمایید.

خرید تتر- تترلند

روش های خرید تتر

برای خرید تتر ابتدا باید کیف پول اینترنتی تهیه نمایید و برای این کار هم باید نوع تتر را انتخاب کنید. هر تتر نیاز به یک کیف پول الکترونیکی مخصوص به خود را دارد. تتر همواره سعی می‌کند تا نقل و انتقالات خود را بر بستری انجام دهد که کمترین کارمزد برای کاربران داشته باشد به همین دلیل از شبکه‌های بلاکچین مختلفی بهره می‌برد. بر این اساس تتر 4 نوع است:

  • USDT ERC20: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل ERC20 است که مبتنی بر اتریوم می‌باشد.

  • USDT Omini: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل Omini Layer و مبتی بر بیت کوین است.

  • USDT TRON: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل TRC20 و مبتی بر بلاکچین ترون است.

  • USDT EOS: این نوع دلار تتر مبتنی بر شبکه ای او اس است.

در خرید تتر، داشتن کیف پول اینترنتی لازم است تا بتوانید تتر را در آن ذخیره و نگهداری کنید. چند نوع کیف پول اینترنتی وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید:

  • کیف پول اصلی تتر: از طریق وب سایت تترلند می‌توانید اقدام کنید اما از آنجایی که ایران تحریم است این کیف پول در دسترس نیست.
  • کیف پول لجرنانو: به عنوان ایمن‌ترین کیف پول است و بیش از 100 ارز دیجیتالی را پشتیبانی می‌کند.
  • کیف پول tether Free Wallet: این کیف پول فقط در حالت موبایل کاربرد دارد.

خرید تتر- تترلند

البته نیازی نیست خودتان مستقیماً به ایجاد کیف پول اقدام کنید، شما می‌توانید از طریق صرافی‌های آنلاین داخلی برای خرید تتر، ثبت نام کنید و مراحل ایجاد کیف پول و همچنین خرید و فروش را به راحتی انجام دهید. این نکته را فراموش نکنید که قبل از خرید تتر باید احراز هویت شوید که این کار توسط همان صرافی انتخابی شما انجام میگیرد.

منبع: صرافی آنلاین ارز دیجیتال- تترلند






:: برچسب‌ها: خرید تتر , نحوه خرید تتر , قیمت تتر , تترلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

حتما برای شما هم پیش آمده که هزینه قبض موبایلتان بسیار زیاد باشد؛ فکر می کنید دلیل این هزینه چیست؟  وقتی بسته اینترنتی ما تمام شود و ما باز هم از اینترنت استفاده کنیم، اینترنت با تعرفه آزاد  محاسبه می شود اما اینترنت آزاد هزینه زیادی دارد.  ما در این مقاله قصد داریم نحوه غیرفعال سازی مصرف اینترنت آزاد را در تمام اپراتورها به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد

 

چرا غیرفعالسازی مصرف  اینترنت آزاد اهمیت دارد؟

وقتی بسته اینترنتی شما تمام می شود، بسته اینترنت آزاد برای شما فعال خواهد شد. در حال حاضر بسته های موبایل این امکان را برای کاربران فراهم می کنند تا به اینترنت دسترسی داشته باشند.  بر اساس مصوبه ای که در سال ۹۵ صادر شد قیمت مصرف اینترنت آزاد به ازای هر گیگابایت برای سیم کارت های دائمی ۴۲۰۰۰ تومان و برای سیم کارت های اعتباری ۶۳۰۰۰ تومان است، در حالی که در اینترنت بسته یا دیتای موبایل، قیمت هر گیگابایت اینترنت حدود ۳۰۰۰ تومان است. همان طور که می بینید تفاوت این دو بسیار زیاد است و به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست. غیرفعال سازی مصرف اینترنت آزاد در این سال ها برای کاربران معضل بزرگی شده است.زمانی که دیتای اینترنتی تمام شود تعرفه آزاد اپراتورها فعال می شود. در تمام اپراتورها مانند همراه اول، ایرانسل، رایتل و غیره اطلاعاتی مانند نحوه خرید، فعال سازی و استعلام مانده حساب، طرح های تشویقی از طریق پرتال اپراتورها اعلام می شود. این اعلان به دو صورت امکان دارد:

  • اپراتور تلفن همراه از طریق پیامک اول به شما اطلاع می دهد که بسته شما در حال به اتمام رسیدن است و در پیامک دوم آغاز تعرفه آزاد مصرف اینترنت را اطلاع میدهد.

  • در روش دوم از کدهای USSD برای اطلاع رسانی موارد مختلف استفاده می شود. کاربران با شماره گیری کدهای خاصی از میزان باقی مانده بسته اینترنتی خود با خبر می شوند و همچنین غیرفعالسازی مصرف اینترنت آزاد را انجام می دهند.

غیرفعالسازی مصرف اینترنت آزاد



نحوه غیرفعالسازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتورهای همراه اول،  ایرانسل و رایتل

 

  • سیم کارت ایرانسل

مشترکین ایرانسل با وارد کردن کد دستوری *555*3*2*3# غیرفعالسازی اینترنت آزاد را انجام دهند. با شماره گیری این کد دستوری، هر زمان که بسته اینترنتی شما به پایان رسید یا پایان اعتبار زمان دیتا به صورت خودکار از تعرفه آزاد اینترنت جلوگیری می شود. 

برای اطلاع از باقی مانده بسته خود در سیمکارت های دائمی و اعتباری می توانید کد *555*1*4# را وارد کنید.

 

  • سیم کارت همراه اول

مشترکین همراه اول برای غیرفعال سازی مصرف اینترنت آزاد، کد *100*113# را شماره گیری کنید. همچنین مشترکین همراه اول برای اطلاع از باقی مانده حجم اینترنت خود می توانند کد *10*320# را در تلفن همراه خود وارد کنند.



  • سیم کارت رایتل

در سیم کارت رایتل هنوز این قابلیت که با کدهای USSD غیرفعال سازی مصرف اینترنت آزاد را انجام دهیم وجود ندارد. در اپراتور رایتل با شماره گیری کد *144# می توانید از باقی مانده بسته خود اطلاع کسب کنید. همچنین در سیم کارت رایتل وقتی ۲۰۰ مگابایت از بسته اینترنتی مانده باشد به فرد پیامک داده می شود.



غیرفعالسازی اینترنت آزاد

سایت رند

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت سیم کارت های متفاوت و همچنین خدمات مزایده دامنه  می توانید به سایت رند مراجعه نمایید.





:: برچسب‌ها: غیرفعالسازی مصرف اینترنت آزاد , غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد , غیرفعالسازی اینترنت آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

همیشه ممکن است برای هر کسی مشکلاتی پیش بیاید که برای حل آن به دادگاه و مراجع قضایی رجوع کنند. اما از آنجا که اطلاعاتی در زمینه مسائل حقوقی ندارند، با مشکلات جدی مواجه شود. در این مواقع مشورت کردن با یک مشاوره حقوقی که در این زمینه تخصص داشته باشد و با تمامی ماده ها و تبصره ها آشنایی کامل داشته باشد می تواند به راحتی مشکلات را حل کند. پس استفاده از تخصص و تجربیات مشاوره حقوقی بسیار مهم و کاربردی است. 

در این مقاله قصد داریم درباره خدمات و وظایف مشاوره حقوقی صحبت کنیم. چنانچه اطلاعاتی در این زمینه ندارید با ما همراه باشید.

خصوصیات کسی که مشاوره حقوقی می دهد

معمولا کسی که مشاوره حقوقی می دهد یک وکیل یا قاضی است. یک وکیل یا مشاور حقوقی باید در تمام حوزه های قانون کیفری، قضایی و خانواده اطلاعات کامل و دقیقی داشته باشد، توانایی تصمیم گیری سریع و قاطع را داشته باشد، توانایی متقاعد کردن دیگران را داشته باشد، قدرت تحلیل بالا، امانت داری، صداقت، درستکاری و ویژگی های اخلاقی دیگر را داشته باشد.

مشاوره حقوقی

مزایای مشاوره حقوقی آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی هم افراد عادی و هم وکلا باید خودشان را با علوم نوین تطبیق بدهند، به همین خاطر مشاوره حقوقی را به صورت تلفنی یا با نرم افزارهای تحت وب به صورت آنلاین انجام می دهند. این شیوه اخیرا بسیار محبوب شده است چون دیگر نیازی به مکان فیزیکی مثل دفتر وکیل یا موسسه حقوقی نیست و رفت و آمدها و هزینه ها بسیار کاهش میابد.

مشاوره حقوقی آنلاین به این شکل است که تمام نکات و موارد لازم در پرونده به صورت آنلاین یا تلفنی به موکل گفته می شود و اگر نیاز به مدارک بیشتر یا قراردادهای اضافی بود، وکیل آنلاین از موکل می خواهد تا عکس مدارک را برایش بفرستد. 

وظایف مشاوره حقوقی

وظایف مشاوره حقوقی

  • مشاوره حقوقی در زمینه دعاوی

بعضی اوقات اشخاص علیه هم شکایات دعاوی دارند. کسی که طرح کننده دعواست و کسی که بر علیه او دادخواست داده شده است قطعا از قوانین قضایی با خبر نیستند. به جای اینکه از یک وکیل دادگستری برای حل مشکل بهره ببرید می توانید به یک مشاوره حقوقی مراجعه کنید. 

  • آنالیز و تهیه قراردادها

یکی از رایج ترین مواردی که افراد درباره آن مشاوره حقوقی می گیرند، تنظیم قراردادهاست. اگر قراردادی در پیش دارید می توانید از یک مشاوره حقوقی کمک بگیرید تا بررسی های لازم را انجام دهد. گاهی وقتا مشاوران حقوقی پیش نویس های قراردادی را تنظیم می کنند و حتی بعضی از شرکت ها قراردادها فقط با امضای مشاوره حقوقی به توافق نهایی می رسد. 

  • امور پژوهشی 

وقتی مشاوره حقوقی برای یک شرکت خاصی کار کند باید امور مربوط به آن شرکت را هم تحت نظر داشته باشد و مشکلات آن را حل کند. البته ممکن است دیگر به این مورد مشاور حقوقی نگوییم. اگر شرکتی یک وکیل را به عنوان مشاور حقوقی استخدام کند و او تمام مسائل قانونی شرکت را زیر نظر داشته باشد، درواقع وکیل شرکت به حساب می آید.

مشاوره حقوقی آنلاین

 کلام آخر

موسسه حقوقی شهرداد به خوبی خودش را با فناوری تطبیق داده و اپلیکیشنی را طراحی کرده که شما پاسخ تمام سوالات حقوقی خود را می توانید از آن دریافت کنید. اپلیکیشن حقوقی شهرداد تمامی قوانین و مقررات کشور را از گذشته تا کنون جمع آوری کرده و به صورت رایگان در دسترس عموم مردم قرار داده. برای کسب اطلاعات بیشتر به شهرداد مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()